DRUKUJ
2019-05-14
Przyjmowanie skarg i wniosków
Skargi i wnioski do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Wejherowie można składać na kilka sposobów:
- osobiście: poniedziałek-piątek: 7:15 - 15.15
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@osw2wejherowo.pl
- pisemnie na adres: Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących ul. Sobieskiego 277c, 84-200 Wejherowo
Zasady przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków reguluje rozporządzenie Rady Ministrów
z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków oraz przepisy Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23 j.t.).
Skargi i wnioski, zarówno te nadsyłane pocztą jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (w tym - kod pocztowy) wnoszącego skargę lub wniosek. Zgodnie z przepisami ww. rozporządzenia skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu pocztowego pozostawione zostaną bez rozpoznania (§ 8 pkt 1). Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Wejherowie nie udziela odpowiedzi na listy i e-maile anonimowe oraz nieopatrzone adresem pocztowym.
Przyjęcia interesantów
Interesantów w sprawie skarg i wniosków przyjmuje dyrektor. Dyrektor Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Wejherowie przyjmuje interesantów po wcześniejszym umówieniu się na spotkanie w Sekretariacie (osobiście lub telefonicznie - 58 672-23-41) w poniedziałki w godzinach od 8.00 do 9.00 oraz w czwartki w godzinach od 14.00 do 15.00.